فک وفامیله ما داریم؟!

میــــــــــــــــــــکس

فک وفامیله ما داریم؟!

عاغا ما ی گودزیـــــــلا دهه هشتادی داریم!!!تازه سه سالشه،اومده گوشیــــمو کش بره بهش گفتم:برووووو بابا نفلهههه میزنمتااااا(خشممممم اژدهــــااا،خخخخخخخ)یهو داد زد:اومدی زندگیمو ریختی بهم حالام میخااای بزنییییم؟؟؟؟؟
من:‏|‏:‏|‏:‏|‏:‏|‏:‏|‏:‏|‏
کی میاد تعطیلات بریم افق مسافرت‏?¿?¿?¿

.

.

مامانم سبزه کاشته بعدش اسم یکی از سبزه هارو گذاشته محمد!
هرکسی هم که میاد خونه میگه نیگاه کنین این محمده!
همه هم میگن آره خیلی شباهت داره به محمد!
هیچی دیگه از اون روز که اداره ها بسته بود امروز که ثبت احوال باز شده رفتم حتی تو بهریستی هم رفتم دنبال پدر مادر واقعیم میگردم!!
من:))))))))))))

.

.

با گوشیم رفتم تو اینترنت داداشم برگشته به مامانم میگه این از بس میره تو اینترنت بچه اش آتاری میشه
منo_O
مامانم *_*
آتاری :)))))))))))))
داداشم خخخخخخخخخخخخخ
همچنان من O_0

.

.

رفتیم خونه عموم کلی صابون به دلم مالیدم که عموم بانکیه یه عیدی تپل میگیریم..یه کم نشستیم یه دسته پول نو آورد یه اسکناس کشید بمون داد یه کم به اسکناسه نگاه کردم خیلی وقت بود ندیده بودمش برام آشنا نبود یه دفه یادم افتاد از اون دویست تومنی قرمزا بود...تحریما به مردم فشار آورده تو این تورم اقتصادی سه تا صفر عیدی رو برداشتن.به خدا چند روز پیش یه دویست تومنی سکه ای دادم به یه گدا پرت کرد تو ماشین ..فک و فامیل داریم ما...حالا میخوام برم باهاش یه دونه پسته بخرم یعنی میشه؟

.

.

فامیلای ما وقتی میان عید دیدنیمون اگه دیگه نخوان جای دیگه ای برن و کاری نداشته باشن ساعت رو به وقت قدیم میگن ولی اگه بخوان برن یه جا دیگه ساعت رو به وقت جدید میگن!!
فامیلای شما ها هم اینجورین؟؟

.

.

یه خواهر زاده دارم چهارسالشه چند روز پیش بهم میگه تو یه پول سبز بمن بدهکاری(هزار تومنی منظورشه) میگم من که پول از تو نگرفتم.برگشته میگه یادته چندبار از بستنی ام گاز زدی؟ من:-((((

.

.

پسرخالم وقتی 5 سالش بود یه جوجه ی بامزه خریده بود یه بار رفتم خونشون دیدم با یه دستش سر جوجه رو گرفته با اون یکی دستش هم پاهای جوجه رو گرفته داره میکشه بهش گفتم: چیکار میکنی؟؟؟ گفت : خیلی کوچیکه میخوام قدش بلند بشه!!!
من o:
جوجه :(
پسرخالم :))

.

.

من: مامان امشب چی بخوریم؟
مامانم:خب معلومه دیگه غذا!!
من:نه منظورم اینه که چی داریم؟
مامانم:شام
من:یعنی تو غذا چه چیزایی هست؟
مامانم:چیزای خوششششششمزه
من :|

.

.

آشپزخانه ی ما :
- مامان امشب قرمه سبزی درست کن!
- چه خبرته ؟ یه ماه قبل برات پختم! دم به دقیقه که قرمه سبزی نمیخورن...
- مامان امشب شام چی داریم؟
- کوکو سیب زمینی!
- وای مامان دیشب کوکو خوردیم که؟!
- اولاً دیشب نبود و پریشب بود ، دوماً اون کوکو سیب زمینی با لوبیا بود و این کوکو سیب زمینی خالیه!!
مامانِ منطقیه من دارم؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:خندانک,جدید,خخخخخخ,ساعت 22:28 توسط Z |